| 1. |
Zamieszczanie opinii i riposty jest darmowe. |
| 2. |
Opinie użytkownika rozpowszechniane są wraz z jego imieniem bądź pseudonimem np."Gość". Niezbędne jest również podanie adresu e-mailowego. Nie będzie on publicznie widoczny, jedynie służył do weryfikacji i komunikacji z serwisem. Podanie innych danych nie jest konieczne, ale może służyć uprawdopodobnieniu opinii (pobytu w obiekcie). |
| 3. |
Oceny wystawiane są w przedziale od 1(najgorsza) do 5(najlepsza). |
| 4. |
Opinie bez komentarza tekstowego nie będą zamieszczane. |
| 5. |
Opinia rozpowszechniana jest z ogłoszeniem, którego dotyczy. |
| 6. |
Właściciel może nie zgodzić się na zamieszczanie opinii o jego obiekcie. Serwis zamieści o tym fakcie stosowną informację. |
| 7. |
W przypadku usunięcia obiektu z serwisu, opinie również zostaną usunięte. |
| 8. |
Riposty właściciela rozpowszechniane są wraz z opinią ,której dotyczą. |
| 9. |
Odpowiedzialność za treść opinii i riposty ponosi wyłącznie użytkownik lub właściciel, który je zamieścił. |
| 10. |
Moderator serwisu ma prawo swobodnego zarządzania opiniami, zatwierdza lub nie ich emisję. |
| 11. |
Opinie z niepotwierdzonym adresem (e-mail zwrotny) będą po upływie 7 dni usunięte z kolejki do moderatora. |
| 12. |
Ochrona danych osobowych jest zgodna z : ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO i RADY(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych - potocznie zwanym RODO. |
| 13. |
Zamieszczenie opinii bądź riposty jest równoznaczne z akceptacją zasad zamieszczania opinii. |
| 14. |
Serwis ZoL.pl -ZAKOPANEonline nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczonych ocen kwater, podobnie jak za treść odpowiedzi (riposty) właścicieli obiektów. Osoby naruszające w swych opiniach i ripostach prawo lub dobra osób trzecich mogą ponieść za to odpowiedzialność cywilną lub karną. |