Noclegi pod Tatrami

"Paulinka"

Zakopane, Za Cieszynianką 1b
od 50 do 60 doba/za osobę

Zapraszamy do drewnianego góralskiego domu, położonego niemal na granicy Tatrzańskiego Parku Narodowego.
Takie połozenie sprawia ,że jest to idealne miejsce na spacery.

W pobliżu:

- Droga pod Reglami,
- Dolina Białego
- Dolina Strążyska

W okolicy:

- karczmy góralskie: Kmicic, Czarci Jar, Bialy Potok.
- Hotel Belvedere, gdzie można skorzystać z centrum wodno-termalnego.

Krupowki - 7 minut spacerkiem.

Proponujemy:

Pokoje-1- 2-5 osobowe osobowe w drewnie w pokojach TV. Łazienki na korytarzu (1 łaz na 2 pokoje)

Do dyspozycji gości jadalnia z kuchnią (pełne wyposażenie)  i nastrojowym kominkiem.

Parking przy budynku.

On parle en Francais

OFICJALNA STRONA FACEBOOK : www.facebook.com/pages/Paulinka-Zakopane/1457972101085480?ref=hl

Zapraszamy !!

Średnia ocena:

(4.76)

na podstawie 36 opinii

Czy oceniający wróciłby do obiektu jeszcze raz ?

TAK (94%)

NIE (6%)

Opinia jest subiektywnym poglądem własnym użytkownika prezentowanym za pomocą wystawionych ocen i komentarza słownego. Opinie niekoniecznie są zbieżne z opinią serwisu ZoL.pl o tej kwaterze. zobacz zasady dodawania opinii
ZABRANIA SIĘ kopiowania opinii i zamieszczania ich w innych serwisach pod groźbą odpowiedzialności karnej!

1 2 3 4 ... 8  »

autor/ocenakomentarz
Gość
Grudziądz

2020-02-01 13:07:25

(2.00)
Moja niska opinia jest spowodowana zachowaniem Męża Pani Zosi, który codziennie notorycznie przypominał o zdejmowaniu butów wchodząc do domu ( robiliśmy to za każdym razem), zwrócił uwagę gdy otworzyliśmy okno w pokoju aby przewietrzyć po nocy co jest naszym zdaniem normalną czynnością, natomiast według właściciela wówczas w pokoju jest zbyt zimno. Ponadto uważam, że właściciel nie powinien zaczynać tematów politycznych, gdyż goście mogą sobie tego nie życzyć ponieważ przyjechałem wypocząć i nie interesują mnie czyjeś poglądy polityczne (temat ten był rozpoczynany codziennie). W dniu wyjazdu Pan Janusz przyszedł pod drzwi pokoju wraz z odkurzaczem około godziny 9:45, sugerując tym samym opuszczenie go. Godzinę opuszczenia pokoju przypominał już dzień wcześniej o czym dokładnie wiedzieliśmy gdyż zostaliśmy poinformowani podczas rezerwacji. Co do czystości, wystroju domu uwag nie mamy jak i również Pani Zosia jest bardzo kulturalną i uprzejmą osobą. Może ktoś powie, że to są małe problemy ale ciągłe zwracanie uwagi i mówienie o tym samym staje się męczące.
Odpowiedź właściciela Polityka - chyba lepiej się nie wypowiadać , bo rodzą się antagonizmy,a wczasy są po to,żeby wypocząć.To racja. Czasami mąż jest nadopiekuńczy jeżeli tak można nazwać jego podejście do Gości. Co do wietrzenia proszę nas zrozumieć , ponieważ lwia część naszych zimowych wydatków to niestety koszty ogrzewania.Tak czy inaczej przepraszamy za niedogodności,życzymy wszystkiego najlepszego.
Właścicielka
Jeszcze nie małżeństwo
Bytów

2020-01-06 18:39:47

(5.00)
Bardzo dziękujemy za wspaniały pobyt, z czystym sumieniem polecamy to miejsce. Wspaniali ludzie, gospodarze przesympatyczni ciepli i pomocni w każdej kwestii. Pokoje bardzo czyste, atmosfera domowa cisza, spokój po prostu bajka... Dzieci zachwycone wypoczęte i zregenerowane - my z resztą też...Pozdrawiamy i do zobaczenia w wakacje :*
Oliwia
Gdańsk

2017-11-28 21:01:08

(5.00)
Byliśmy w styczniu 2017. W Zakopanem byłam już kilkanaście razy i jakoś nie mogłam znaleźć swojego stałego miejsca. Aż trafiłam do Paulinki:) Nadmienię, że jest to pierwszy na mojej liście odwiedzonych pensjonat który ma ,,wspólne toalety'' i trochę się tego obawiałam jednak zupełnie niepotrzebnie. Atmosfera jest tak domowa, że wydaję się jakby się wynajęło całe piętro. Właściciele to świetni, troskliwi ludzie, zawsze pomocni. Nie było problemu abyśmy zostali dłużej z powodu późnego wyjazdu autokarem. Nasz pokój był już zajęty ale do godziny 16 otrzymaliśmy inny:) Więc jeśli ktoś poszukuję świetnego, górskiego klimatu w miłym towarzystwie to gorąco polecam:)
Pisarek Iwona i Piotr
Warszawa

2017-09-16 22:02:37

(5.00)
Wracamy stale od wielu lat i z największą przyjemnością. Wspaniała rodzina, cudne miejsce i wyjątkowy klimat. Za każdym razem właściciele dbają o gości jak o własną rodzinę. Dziękujemy Zosi za przepyszny bigos jakiego nigdy nie jedliśmy. Z pewnością będziemy wracać jak tylko Bóg pozwoli. Pozdrawiamy serdecznie, Pisarki
Goście z Mazur
Szczytno

2016-11-14 09:50:07

(5.00)
U Pani Zosi jest po prostu super!!! Bardzo czysto, bardzo miło i ładnie! Polecamy i już nie możemy się doczekać, kiedy znowu przyjedziemy do Państwa Stoch :) Pozdrawiamy z Mazur

1 2 3 4 ... 8  »

Stronę odwiedzono 178 672 razy
Ostatnia aktualizacja danych obiektu: 2020-04-06

Serwis zol.pl nie odpowiada za treść zamieszczonych ogłoszeń