ZAKOPANEonline.pl - U nas znajdziesz tylko zweryfikowane noclegi pod Tatrami - Bezpieczny Serwis

miejscowość
obiekt
oferta ze słowem:

Noclegi opinie »

Wynajem Pokoi - "u Lucyny"

Poronin, Stasikówka 97b
od 25 doba/za osobę

Zapraszamy na Stasikówkę!!!

Budynek znajduje się 100 m od głównej drogi biegnącej do Bukowiny i Białki Tatrzańskiej , Małego Cichego oraz Murzasichla. Doskonałe położenie zarówno latem jak i zimą , zapewni łatwy dojazd do najmodniejszych atrakcji regionu.

Proponuję pokoje  2, 3, 4, 5 osobowe, wszystkie z łazienkami.
Możliwość wyżywienia na miejscu . Zapraszamy na przepyszne śniadania i obiadokolacje.
Dostępna jadalania / sala kominkowa.
Organizujemy wigilie z regionalnym kolędowaniem.
Strumień płynący nieopodal domu ukołysze do snu zmęczonych całodziennymi wędrówkami turystów.
Przy domu dostepny duży ogród - z placem zabaw dla dzieci wyposażonym w piaskownicę, 2 huśtawki, trampolinę.

Jest także miejsce na rozpalenie ogniska.

Obiekt monitorowany.
Parking przy budynku.

Odległości:

300 m sklep spożywczy
300 m wyciąg narciarski ( zimą widoczny z większości okien )
2.7 km termy Bukowina

Położenie
Kontakt

ID 1097

Poronin - Wynajem Pokoi - "u Lucyny"
adres:

Wynajem Pokoi - "u Lucyny"

ul. Stasikówka 97b

Średnia ocena:

(4.81)

na podstawie 31 opinii

Czy oceniający wróciłby do obiektu jeszcze raz ?

TAK (97%)

NIE (3%)

Opinia jest subiektywnym poglądem własnym użytkownika prezentowanym za pomocą wystawionych ocen i komentarza słownego. Opinie niekoniecznie są zbieżne z opinią serwisu ZoL.pl o tej kwaterze. zobacz zasady dodawania opinii
ZABRANIA SIĘ kopiowania opinii i zamieszczania ich w innych serwisach pod groźbą odpowiedzialności karnej!

1 2 3 4 ... 7  »

autor/ocenakomentarz
Wiolets
Strzegom

2018-04-13 20:03:07

(5.00)
Bylam tam rok temu i napewno wroce..Cudowne miejsce przemili gospodarzebi smaczne domowe jedzenie. Polecam wszystkim...z calego serca.
Andzia i Darek
Tomice

2018-02-08 19:48:58

(5.00)
Byliśmy tu po raz pierwszy ale z pewnością nie po raz ostatni. Ujęło nas wspaniałe przyjęcie Gospodarzy oraz niepowtarzalna atmosfera która została przez nich stworzona. Wiadomo za dnia zawsze jest zajęcie - narty, termy, spacery, zwiedzanie. Wieczory to z kolei niepowtarzalne spotkania, w przepieknie wykonanej (przez Gospadarza, Pana Stanisława) sali z kominkiem: Muzyka góralska, najprawdziwsze historie, kuchnia której może pozazdrościć najlepsza okoliczna karczma. To momenty które na długo zostaną w naszych wspomnieniach i dla których warto będzie wrócić. Pozdrawiamy i dziękujemy.
Mariusz&Kasia z dzieciakami
Stargard

2017-08-13 18:09:00

(5.00)
Domowa atmosfera, najlepsze jedzenie miejsce godne polecenia. Na pewno wrócimy do Was mili gospodarze. Ps. Staszku szykuj kojce dla psów. :):):)
Marcin z Justyna i Nadią
Kępno

2017-07-18 00:08:35

(5.00)
Tego roku pierwszy raz spędzlismy wakacje zamiast nad morzem w górach. U Lucyny i jej meża Staszka zostaliśmy przyjęci jak rodzina. Jedzenie super jak u mamy. Atmosfera jak w domu. A gospodarz przygrywał nam na skrzypcach. Nie żałujemy, że w tym roku wybraliśmy wyjazd w góry. Dla dzieci dużo atrakcji na terenie posesji. Do naszej zawsze uśmiechniętej Lucynki wszystkim polecam, którzy chcą wypocząc sobie w miłej atmosferze i ceniących sobie dobrą kuchnie naszej gospodyni.
Kasia
Olsztyn

2017-07-16 22:02:12

(5.00)
U Pani Lucyny byliśmy z moim narzeczonym 2 lata temu i wróciliśmy również w tym roku. U gospodyni ujęła nas jej niesamowita życzliwość, dzięki której mogliśmy poczuć się jak u siebie. Pokoje są czyściutkie, pięknie wysprzątane i przygotowane na przyjęcie gości. W naszym odczuciu Pani Lucyna poświęca dużo serca temu, co robi, dzięki czemu chce do niej wracać. Podczas pobytu zarówno 2 lata temu, jak i w tym roku skorzystaliśmy z wyżywienia oferowanego przez gospodynię i nie zawiedliśmy się. Jedzenie było zawsze wyśmienite, stoły suto zastawione, codziennie coś innego. Pasja i zaangażowanie Pani Lucyny przekłada się na cudowną atmosferę panującą w domu. Z chęcią wrócimy do niej jeszcze nie raz i będziemy polecać wszystkim znajomym. Dziękujemy! Kasia i Dawid

1 2 3 4 ... 7  »

Stronę odwiedzono 81 090 razy
Ostatnia aktualizacja danych obiektu: 2018-09-07

Serwis ZoL.pl nie odpowiada za treść zamieszczonych ogłoszeń