Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /inc/baza.php:43) in /noclegi/inc/common.php on line 26

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /inc/baza.php:43) in /noclegi/inc/common.php on line 27
Willa Danielka - Zakopane

Sala konferencyjna
Grill
od 70 doba/za osobę
Cena minimalna - zależna od sezonu, długości pobytu i standardu

Danielka serdecznie zaprasza wszystkich Gości z kraju i zagranicy.

Obiekt położony jest w cichej turystycznej dzielnicy Zakopanego - Pardałówka, w odległości 20 minut spacerem do Centrum.
Nasi Goście mają do wyboru komfortowe APARTAMENTY i POKOJE urządzone w stylu nowoczesnym i regionalnym.

Dzięki pobytowi u nas, będziecie mogli z bliska poznać bogaty lokalny folklor, chociażby podczas posiadów przy kominku w naszej góralskiej izbie. Gwarantujemy udany wypoczynek, świetną zabawę i pyszne jedzenie.

Przyjmujemy grupy zorganizowane . Organizujemy imprezy każdego typu.

Nasz obiekt to ciche, spokojne miejsce oraz bardzo dobra baza wypadowa na szlaki turystyczne.

Obiekt posiada:

- Apartamenty max. do 6 osób
    - Pokoje 1, 2, 3 , 4 - osobowe z łazienkami.
    - balkony
    - TV, radio, internet bezprzewodowy Wi-Fi
    - Aneks kuchenny (sztućce, naczynia, czajniki, lodówkę)
    - Sala dla dzieci, sala zabaw (gry, tenis stołowy)
    - Salę konferencyjną
    - Saunę fińską
    - Parking dla samochodów osobowych oraz autokarów

Obok nas czynne są wypożyczalnie rowerów (latem), nart i snowboardów (zimą).
Wyciągi narciarskie - Kasprowy Wierch, Nosal, Harenda - krzesełkowe oraz w odległości 150 m - 5 mniejszych wyciągów.

Niedaleko do Kuźnic, szczytu Nosala, Doliny Olczyskiej, Doliny Białego.

Możliwość zorganizowania transportu, kuligów, przejażdżek dorożką,pilota,  przewodnika, instruktorów nauki jazdy na nartach i snowboardzie.
W pobliżu stadnina koni.
Posiadamy również ogrodzony i oświetlony parking.
Miejsce na grill i ognisko.

Miejsce do wypoczynku w ogrodzie - z leżakami i huśtawkami oraz miejsce zabawy dla dzieci.
Posiłki domowe - śniadania, obiady, kolacje (możliwość obiadokolacji).
Dobra komunikacja oraz świetna lokalizacja (busy, autobusy, kawiarnie, sklepy).

Zapraszamy również na wyśmienite posiłki.
Serwujemy posiłki tradycyjne, staropolskie oraz typowo regionalne.

Willa "Danielka" serdecznie zaprasza na:

- Swojskie jadło (serwujemy potrawy typowo regionalne)
    - Posiady przy muzyce góralskiej (imprezy okolicznościowe, zabawy)
    - Majówke góralską
    - Sylwestra
    - Kuligi i przjażdżki dorożką
    - Karnawał góralski
    - Święconkę Wielkanocną itp.

Zapraszamy.

ING Bank Śląski

Nr: 92 1050 1474 1000 0092 2384 3864

IBAN : PL 92 1050 1474 1000 0092 2384 3864

SWIFT/BIC : INGBPLPW

Wszystkie zaliczki i zadatki nie podlegają zwrotowi.

mini info -

ocenaocenaocenaocenaocena

(4.79)

na podstawie 19 opinii

Czy oceniający wróciłby do obiektu jeszcze raz ?

TAK (100%)

NIE (0%)

Opinia jest subiektywnym poglądem własnym użytkownika prezentowanym za pomocą wystawionych ocen i komentarza słownego. Opinie niekoniecznie są zbieżne z opinią serwisu ZoL.pl o tej kwaterze. zobacz zasady dodawania opinii
ZABRANIA SIĘ kopiowania opinii i zamieszczania ich w innych serwisach pod groźbą odpowiedzialności karnej!

autor/ocenakomentarz
Małgorzata
Łódź

2018-04-04 11:49:15

ocenaocenaocenaocenaocena (5.00)
Spędziliśmy Święta Wielkanocne w 'Danielce" całą, 10-osobową rodziną. Byliśmy bardzo zadowoleni z warunków mieszkaniowych, pokoje b. przyjemne, z balkonami, słoneczne, z widokiem na góry. Jedzenie b. obfite i smaczne, w aneksie dostępne 24 g. kawa, herbata. A śniadanie świąteczne i obiad przerosły nasze najśmielsze oczekiwania (rano bardzo uroczyście, łącznie z występami rodzinnej kapeli, do obiadu wino, nalewka;), soki). Pozdrawiamy "Danielkę" bardzo serdecznie. Małgorzata z cała łódzką rodziną
Opalenica

2018-02-25 15:45:33

ocenaocenaocenaocenaocena (5.00)
Bardzo czysto , przemiła obsługa polecam!!!

2018-01-22 15:26:57

ocenaocenaocenaocenaocena (5.00)
Bylyśmy w okresie świątecznym 2017 całą rodziną u Danielki w Zakopanym jesteśmy bardzo zadowoleni z przemiłych gospodarzy z pobytu za miłą atmosfere świąteczną I gościnność za pięknie spędzoną wigilie z góralską muzyką spiewaniem kolęd za pyszne jedzenie I eleganckie pokoje i udany kulig z miłym gazdą Tomaszem.Atmosfera jak w rodzinie.Myślimy że się niedługo spotkamy i zobaczymy.Polecamy wszystkim turystom którzy wybierają się do Z akopanego.Jechać do willi Danielka.Bo jest naprawdę warto.Pozdrawiamy właścicieli I całujemy babcię Malinę.
Odpowiedź właściciela Serdecznie pozdrawiamy przemiłych gości, rodzinkę z Niemiec. Bardzo dziękujemy za czas spędzony u Nas. Zapraszamy ponownie do Zakopanego i "Danielki".
Ania&Bartek&Marcel
GNIEZNO

2017-12-31 12:54:03

ocenaocenaocenaocenaocena (5.00)
W Danielce czuliśmy się jak w domu Pani właścicielka i wszystkie panie które tam pracują zawsze służą pomocą,pokoje bardzo czyste łóżka bardzo wygodne natomiast śniadania przepyszne codziennie coś innego i w takich ilościach że napewno nikt głodny nie wychodzi polecam to miejsce my napewno jeszcze tam wrócimy
Odpowiedź właściciela Bardzo dziękujemy i polecamy się na przyszłość. Całuski. "Danielka"

2017-09-11 12:55:13

ocenaocenaocenaocenaocena (1.00)
Z przykrością nie mogę polecić tego miejsca. Zaczynając od tego, iż zamawiając telefonicznie noclegi w tej willi zostaliśmy wprowadzeni w bardzo duży błąd, mianowicie pytając o cenę noclegu + pełnego wyżywienia (śniadania i obiadokolacje) dostaliśmy informację, że cena takiego pakietu w sezonie niskim wynosi 75 zł/os, pod koniec rozmowy zapytaliśmy ponownie żeby upewnić się, czy ta kwota w 100% tyle wynosi i dostaliśmy od Pani odpowiedź, że TAK. Przy rozliczaniu się w 3 dniu pobytu z właścicielką willi okazało się, że podana nam wcześniej kwota obejmuje nocleg+śniadanie i na pewno uzyskaliśmy takie informacje a jeśli wzięliśmy obiadokolacje to kwota wynosi 95 zł/os. Finalnie po konfrontacji i naszej rezygnacji z wyżywienia do samego końca pobytu policzono nam kwotę 85 zł/os. Wyżywienie bardzo skromne jak za taką kwotę spodziewałam się czegoś lepszego! Śniadanie za 15 zł / os składało się z: pieczywa, konfitury, kawałka masła i kilku plasterków szynki i sera. Orientując się na mieście w różnych restauracjach a także pobliskiej karczmie śniadanie za około 14 zł/os obejmowało np: jajecznicę z 3 jaj, półmisek wędlin i serów, półmisek z pomidorami, ogórkami, pieczywem, masłem, kawą lub herbatą itd. Obiadokolacje składały się w willi Danielka z 2 dań: zupa podana w wazie (zdarzyło się, że była zimna) , talerz wydzielonej porcji 2-go dania i herbata za 25 zł/os. W pobliskiej karczmie porządny obiad dla dwóch osób + napoje wyniósł nas na 2 osoby łącznie 37 zł. Jeśli chodzi o pokoje również spodziewałam się czegoś lepszego w tej cenie. Zaczynając od łóżka, na którym nie dało się spać, ponieważ przy każdym obrocie skrzypiało tak, że druga osoba od razu budziła się. Niesprawny pilot do tv. Drzwi do łazienki otwierające się do środka, gdzie trzeba było wejść i zamknąć drzwi żeby dostać się do toalety. Po zauważeniu, że w prysznicu były niesprawne drzwi z kabiny mój partner wezwał właścicielkę, żeby obejrzała usterkę abyśmy nie byli później obciążeni finansowo za "szkody". Do tego zgłosiliśmy, iż mamy brak bieżącej ciepłej wody. Na to właścicielka stwierdziła, że trzeba poczekać z 20 minut aż poleci ciepła woda i przy okazji mamy zapchaną umywalkę kierując do mojego partnera tekst, że przyniesie mu kreta albo pompkę to sobie odpompuje. Zastanawia mnie to, jak przygotowywany był ten pokój na przyjazd i dlaczego właściciele nie naprawili drobnych usterek przed przyjazdem gości i zakwaterowaniem ich. Jestem związana z branżą hotelarską od kilku lat, sama wiele razy korzystałam z usług noclegowych w różnych obiektach w Zakopanym oraz okolicy i nigdy czegoś takiego jeszcze nie widziałam.
Odpowiedź właściciela Witam Panią wraz z Panem Danielem Dąbrowskim z Katowic. Odpisując Państwu na negatywną opinię o Danielce uprzejmie informuję, że prawdą jest jedynie fakt wadliwości kabiny prysznicowej, pozostałe zarzuty są wyssane z palca. Awaria niniejszej kabiny została naprawiona w ciągu 1 minuty przez właścicielkę. Łóżka i materace są nowe, co przedstawiają zdjęcia zamieszczone na naszej autentycznej stronie internetowej, myślę że sobie Państwo dogodziliście i jeszcze nikt z Gości nie uskarżał się na niewygodne łóżka. O pilocie nie było mowy całymi dniami przebywamy w obiekcie i służymy pomocą jeśli zajdzie taka potrzeba. Kawy i herbaty dostępne są przez całą dobę w aneksie kuchennym znajdującym się w jadalni, naczynia i lodówka również. Szokujące są wypisywane przez Pana zarzuty dotyczące posiłków, zajadał się Pan nimi, a nawet korzystał z dokładek podawanych przez Gaździnę, która dogadzała wam do bólu. Cenę uzgodniliśmy przez telefon, potwierdzona była również przez innym gości obok Waszego stolika. Po kilku dniach zrezygnowaliście Państwo z dalszych posiłków mimo, że w pensjonacie nocleg ze śniadaniem są obowiązkowe. Rozumiem, że jesteście Państwo młodzi jednak każdy kto prowadzi jakiś biznes chce na nim cokolwiek zarobić, a nie prowadzić działalność charytatywną bo kogoś nie stać na wczasy. Na tym kończę życzę Państwu tanich, ale wspaniałych wakacji może w innym pensjonacie.
Stronę odwiedzono 141 964 razy
Ostatnia aktualizacja danych obiektu: 2024-03-22

Serwis zol.pl nie odpowiada za treść zamieszczonych ogłoszeń