ZAKOPANEonline.pl - U nas znajdziesz tylko zweryfikowane noclegi pod Tatrami - Bezpieczny Serwis

miejscowość
obiekt
oferta ze słowem:

Noclegi opinie »

Willa Apart - Antałówka Centrum

Zakopane, Antałówka na Wierch 23
od 50 doba/za osobę
Ceny noclegów uzależnione są od sezonu i długości pobytu.

Zapraszamy do komfortowej, pełnej uroku Willi APART położonej w spokojnej i malowniczej dzielnicy Zakopanego - Antałówka.

Nowopowstały budynek zaspokoi wszelkie oczekiwania klientów chcących spędzić wyjątkowe chwile w otaczającej atmosferze zakopiańskiej kultury i przyrody. Z pokoi gościnnych rozciąga się urzekająca panorama Tatr.

Dogodna lokalizacja budynku pozwala na łatwe wędrówki w góry, wycieczki rowerowe jak i spacery wśród pobliskich łąk i lasów. Willa APART położona jest wśród zabytkó;w architektury zakopiańskiej jakimi są Willa Pod Jedlami, Witkiewiczówka oraz wiele innych budynków mieszkalnych wzniesionych na przełomie poprzedniego stulecia.

Bardzo bliskie położenie Willi w sąsiedztwie kompleksu wyciągów narciarskich na Nosalu - 10 min. i zarówno szybki dostęp do samego centrum miasta Krupówek - 10min., Aqua park - 5min., najbliższe sklepy spożywcze, karczmy, restauracje - 5min. świadczą o atrakcyjności budynku.

Willa APART dysponuje 2, 3 i 4 osobowymi pokojami z łazienkami i balkonami. Na wyposażeniu kazdego pokoju znajduje się również TV + Sat, lodówka, czajnik elektryczny i podstawowe naczynia oraz bezprzewodowy dostęp do internetu Wi-Fi.
W budynku znajduje się izba góralska z kominkiem, w której usytuowana jest ogólnodostepna w pełni wyposażona kuchnia z jadalnią.

Na terenie obiektu oferujemy naszym Gościom bezpłatny parking, plac zabaw dla dzieci i miejsce do grillowania.

Zobacz nasze pozostałe oferty:

Pokoje Gościnne "ARKADY" 50m do Krupówek !!

Pokoje "Arkady II" 50 m do Krupówek !!

Budynek "Fachbud"  Centrum !!

Apartamenty "Jaworzyna" !!

• parking ogrodzony
  • plac zabaw dla dzieci
Niedaleko od naszej Willi
Zakopane Pardałówka-Ugory wyciągi narciarskie ski lifts
Video

Średnia ocena:

(4.89)

na podstawie 21 opinii

Czy oceniający wróciłby do obiektu jeszcze raz ?

TAK (100%)

NIE (0%)

Opinia jest subiektywnym poglądem własnym użytkownika prezentowanym za pomocą wystawionych ocen i komentarza słownego. Opinie niekoniecznie są zbieżne z opinią serwisu ZoL.pl o tej kwaterze. zobacz zasady dodawania opinii
ZABRANIA SIĘ kopiowania opinii i zamieszczania ich w innych serwisach pod groźbą odpowiedzialności karnej!

autor/ocenakomentarz
Sylwia
Strzelce Op

2016-10-05 14:55:37

(5.00)
Witam szczerze polecam Willę Apart, piękne miejsce ciche i spokojne budynek wspaniały!pokoje piękne,przemiła Pani która zawsze jest pomocna! Pozdrawiam!
Marta
Dzierżoniów

2014-02-27 12:58:39

(5.00)
Cudowne miejsce,ciche i spokojne,piękna okolica,dom w ślepej uliczce na końcu której jest wyjście na piękną polanę, gdzie z każdej strony widać góry.Zakochałyśmy się z córcią w tym miejscu.Dom piękny,bardzo zadbany,w pokojach czyściutko,pani Jola- przesympatyczna osoba- dba o wszystkich gości.Na pewno kiedyś tam wrócimy.Pozdrawiamy serdecznie.
Jurek
Poznań

2014-01-30 10:53:56

(5.00)
Miejsce doskonałe na szkolenie, czy konferencję - byłem już nie raz z moją załogą, jednak ostatnio tam pojechałem prywatnie z rodzinką i również bardzo mi odpowiadało. Fajnie, że jest internet, i do tego darmowy, bezpłatny parking, a w pokojach są łazienki. Piękna, ciepła kolorystyka pokoju, tv, oraz przepiękny widok z okna - wszystko to wpłynęło na moją pozytywną opinię. Muszę przyznać, że obsługa również na najwyższym poziomie. Wykazują swoje zaangażowanie nie tylko wobec firm, spotkań służbowych, ale równie wobec klientów indywidualnych. Jedzenie smakowite, no i fajnie że dostosowane do potrzeb gości. Cenowo atrakcyjnie.
Wrocław

2013-05-05 21:45:44

(4.50)
Weekend majowy spędziliśmy w willi Apart. Apartamenty zadbane, czyste i schludne, urządzone gustownie i przytulnie. Całość robi bardzo dobre i pozytywne wrażenie. Było na prawdę miło i przyjemnie. Tylko dwa malutkie minusy: 1. brak mikrofalówki w kuchni, 2. niewystarczająca ilość miejsc parkingowych. Dziękujemy i serdecznie pozdrawiamy Panią Jolę. Mam nadzieję, że ponownie uda nam się wybrać do Zakopanego (z noclegiem w willi Apart).
Gdynia

2013-03-16 16:30:43

(5.00)
Piękny pensjonat,zadbany i bardzo dobrze wyposażony , czysty . Pięknie urządzony . Cicha i cudowna okolica. Właściciele bardzo sympatyczni. Miejsce warte polecenia , a sama chętnie tam wrócę . Polecam to miejsce. Turystka z Gdyni.
Łączna

2013-01-10 13:35:12

(5.00)
cudownie.pokoje piękne,czyściutkie .blisko centrum,widoki zapierają dech,właściciele bez problemu gorąco polecam.na pewno tam wrócimy. aaa i ceny jak najbardziej możliwe adekwatne do oferty.
Karolina

2012-10-14 19:55:13

(5.00)
Wspaniałe miejsce blisko centrum. Pokoje bardzo zadbane, czyściutkie. Standard zaspokoi nawet najbardziej wymagające osoby. Wrócimy tam jeszcze na pewno :))) POLECAM!
Toruń

2012-06-26 13:42:01

(5.00)
Pensjonat świetnie położony. Pomysł stworzenia przyjaznego dorosłym i dzieciom miejsca poprzez nieduży plac zabaw to pomysł trafiony w 10tkę! Zaskoczył mnie komfort pokoi i łazienek! Wystrój klasyczny, dopracowany w wielu szczegółach, jednocześnie bardzo praktyczny. Uwagę zwracają też np. lustra w holu na ścianach, czy ładne schody...Piękny widok z balkonu dopełnił radości pobytu w tym urokliwym miejscu. Do tego dołączyła maleńka kuchenka, wyposażona we wszystko możliwe, żeby przygotować sobie pyszne np. śniadanko i zjeść je z apetytem przed długim wyjściem. W dodatku, co ważne - miałam wrażenie, że zostałam obdarowana kredytem zaufania, nikt nie dopominał się w sposób odpychający o należność za pobyt. Dlatego - wracam tam w tym roku!!!!!!!!!!!!!!
Londyn

2012-06-25 22:34:49

(5.00)
Po raz pierwszy byliśmy w Willi Apart, w miejscu które nas zauroczyło swoim położeniem i wspaniałym klimatem tam panujący. Willa jest cudownie utrzymana, atmosfera wnętrza sprzyja genialnemu wypoczynkowi a uroczy właściciele dodają miejscu klasy. Gościliśmy tam ponad tydzień i na zawsze zapamiętam wspaniały widok z okna oraz klimatyczną kuchnię i ogromnym kominkiem. Dobrym duchem tego miejsca jest pani dbająca o porządek, pani Jola którą serdecznie pozdrawiamy. Mamy również nadzieję że powrócimy do tego miejsca niebawem...o czym marzymy i już nie możemy się doczeka. Serdecznie polecamy to miejsce.
Warszawa

2012-05-14 22:51:05

(5.00)
Wysoki standard, świetne warunki, bardzo mili i gościnni właściciele, no i akceptują psiaki :)
Piotr i Agnieszka
Żyrardów

2012-04-22 19:06:39

(5.00)
Właśnie wróciliśmy z jednego z najfajniejszych weekendów spędzonych w uwielbianym przez nas Zakopanem. W internecie trafiliśmy na ofertę Willa Apart i .....miły kontakt przez telefon, wymagano tylko potwierdzenia na kilka dni przed przyjazdem. W dniu przyjazdu właściciele na nas oczekiwali i udostepnili nam bardzo przestronny pokój, bardzo gustownie urządzony, z wszelkimi wygodami (tv sat i wi-fi) a to co widać było z tarasu zaparło dech w piersiach. Blisko do centrum a jednocześnie w bardzo spokojnym miejscu. Wszystko to zostało poparte przepiękną pogodą i nic dodać, nic ująć. Super, polecamy. Dziękujemy Gospodarzom, Agnieszka i Piotr z Żyrardowa
Ania i Maciek
Lublin

2012-03-15 19:35:57

(5.00)
Bardzo przyjemnie i stylowo urządzone wnętrza, piękne drewniane meble dodają przytulności i ciepła całej willi. W pełni wyposażona kuchnia, w której można przyrządzać posiłki lub posiedzieć przy kominku. W pokojach również znajduje się mały niezbędnik kuchenny oraz sporawy TV LCD. Czystość i przyjemny zapach w całym budynku, spokojna okolica, cisza i przepiękne widoki z tarasów. Bardzo pozytywne wrażenie, wysoki standard i przemiły pobyt godny polecenia. Mili właściciele i przemiła Pani gospodyni obiektu. Na pewno powtórzymy pobyt w tej willi. Pozdrawiamy z Lubelszczyzny! Ania i Maciek
Justyna i Grzegorz
Kraków

2012-03-05 19:14:21

(5.00)
W willi " Apart" spędziliśmy z mężem cudowny weekend:) aż żal było wyjeżdżać!!! Lokalizacja obiektu wspaniała- wędrówka piesza na Krupówki zajmuję 10 minut. Bardzo pozytywne wrażenie zrobił na nas sam pokój ( nr 6 ) Przestronny, z pięknym widokiem na góry- bardzo dobrze wyposażony ( talerze, szklanki, sztućce) W kuchni na parterze dostępne naczynia, kieliszki ( co nas bardzo ucieszyło, gdyś swoje stłukliśmy w podróży:D ) Właściciela jak i Pani gospodarz bardzo mili. Polecam wszystkim!!!!!!
Ilona i Janusz z dziećmi
Stary Broniszew

2012-02-16 10:44:44

(5.00)
Wczoraj wróciliśmy z pobytu w Willi Apart. Nowy budynek, ładne pokoje, piękny widok na Tatry (z naszego balkonu widzieliśmy całą panoramę od Nosala aż po skocznię) i mili właściciele! Polecamy wszystkim! Częstochowa pozdrawia! ;-)
margonja
Częstochowa

2012-02-06 16:23:05

(4.50)
Idealne miejsce dla ludzi ceniących sobie ciszę i spokój. Okolica malownicza. Doskonałe miejsce dla rodzin z dziećmi. Wysoki standard. Miejsce godne polecenia z czystym sumieniem.
aśka
Kielce

2011-12-12 14:52:48

(4.60)
Bardzo ladne pokoje, mili właściciele...
Marcin
Dąbrowa Górnicza

2011-10-20 19:48:10

(4.80)
Jednym słowem rewelacja i 100% wypoczynku. Obiekt położony w spokojnym miejscu jednak niedaleko Krupówek jeśli idzie się przez szczyt Andałówki czas dotarcia do centrum to faktycznie 10 minut spacerkiem. Pokoje piękne, przestronne i wyposażone we wszystko co jest potrzebne do szczęścia łącznie z dużym telewizorem LCD. Wszędzie czysto i pachnąco, za domem plac zabaw dla dzieci i trampolina żeby mogły wyładować trochę energii ;) Właściciele przemili - czuliśmy się prawie jak w domu. Dla nas rewelacja i na pewno wrócimy tam w przyszłości. Polecam każdemu kto wybiera się do Zakopanego. Pozdrawiamy i dziękujemy. Agnieszka i Marcin
zachwyceni goście ;)
Zakopane

2011-10-09 22:18:25

(4.90)
Przede wszystkim bardzo, bardzo gościnie... Można się czuć jak u siebie. Standard bardzo wysoki, widoki przepiękne z dala od zgiełku. Bardzo dobre miejsce dla rodzin z dziećmi- w ogórku czeka na nie sporo atrakcji :) Gdy będzie okazja- na pewno tam wrócimy ;)
Meaux

2011-10-02 19:45:01

(4.60)
Willa Apart to bardzo ładny i zadbany budynek. Położona w cichej i przytulnej dzielnicy Zakopanego. Pokoje czysciutkie. Willa i pokoje udekorowane w dobrym guscie. Z mężem czuliśmy się bardzo dobrze na miejscu, jak u siebie. Pokoje są bardzo przytulne . Do Krupowek jest jakieś 15 minut na pieszo. Polecam wszystkim . Dla rodzin ( jest ogródek gdzie na dzieci czekają Niespodzianki, dla rodziców ogrodowe meble, z pięknym widokiem na tatry). Miejsce jest romantyczne. I cisza !!!! Spokój! Piękne krajobrazy z okna ! Naprawdę polecam!
Joanna
Kraśnik

2011-09-25 09:08:32

(4.90)
Piękne otoczenie,doskonałe warunki,mili gospodarze,miejsce godne polecenia.
Katowice

2011-09-24 15:08:47

(4.80)
Spędziłem z rodzinką weekend w Willi Apart byliśmy zachwyceni samym obiektem jak i widokami z tarasu na Kasprowy Wierch obiekt godny polecenia. Pozdrawiam
Stronę odwiedzono 245 351 razy
Ostatnia aktualizacja danych obiektu: 2017-06-29

Serwis ZoL.pl nie odpowiada za treść zamieszczonych ogłoszeń